Snyggt från Nelly-rean

Var inne och kikade lite på Nellys rea och hittade några fina somriga plagg (varför är det så mycket roligare att handla sommarkläder?) jag funderar på att beställa hem, om plånboken tillåter vill säga..
Jag får väl erkänna att det blivit liiite för mycket shoppande det senaste, roligt för min välfyllda garderob men mindre roligt för det lite tommare bankkontot.
Skorna utesluts dock direkt från shoppinglistan då jag inte kan gå i stilettklackar, tyvärr.
Här kan ni se några av mina favoritplagg:
 
1. Vit topp 179:- LÄNK
2. Grön kjol 149:- LÄNK
3. Blå topp 175:- LÄNK  
4. Klänning med spets 499:- LÄNK
5. Blå bikiniset 174:- LÄNK
6. Oranget bikiniset 154:- LÄNK
7. Blå/svarta klackar 245:- LÄNK
8. Beiga klackar 135:- LÄNK
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0