Så förvarar jag smink & smycken

Då min nessesär var helt överfull med smink tänkte jag att jag måste hitta en annan lösning till min sminkförvaring. Kikade runt lite på nätet men blev chockerad när jag såg priset; nästan alla sminklådor kostade över tusenlappen. NO WAY att jag lägger det på en liten låda var min spontana reaktion. På något vis halkade jag in på Julas hemsida och upptäckte att dom hade en verktygslåda som var i princip identisk  med de sminklådor jag tittat på tidigare. Det hela slutade med att jag åkte dit och köpte den här lådan, har för mig att jag betalade 349:- för den, lite skillnad på pris kan man säga!
Det finns små skivor man kan flytta runt på och själv avgöra hur stora fack man vill ha, mycket praktiskt!
Så nu delar mitt smink och mina smycken på denna låda och min nessesär som står parkerad i badrummet går nu att stänga! /Happy girl
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0